mandag 10. november 2008

Da jeg var på Hamar på treff,så ble dette kortet til :)
Vel ikke helt da..
Jeg lagde ett,som jeg ikke ble helt fornøyd med,og til slutt gjorde jeg det om til dette.
Det ble ikke forandret så mye på det orginale,men hengslene på flyttet på,og jeg har lagt til flaggermusene :)
Kortet er bursdagskort til min søster,som fyller 30 år idag *Hipp hurra*
***********************************
This card i made for a while ago,and it is a birthday card for my sister :)
She is celebrating her 30st birthday today *Hooray*

Hele kortet er formet som ei kiste (litt makabert for ett bursdagskort,kanskje *fnis*) Tørembosset med cuttelbuggen. Teksten er fra Ett trykk/Norsk stempelblad.
Åshild-vennen,har vært så snill å skrive "Lillian" for meg :) *haug med klemmer*
Hängelen og flaggermusen er malt med distress ink refiller. Hengslene har jeg fått av snillegode Anita-vennen :) *klemmiser til deg*
*******************************************
Hänglar boy is coloured with distress ink refills,the same is for the InkyWings Bat :)
The text is from Ett trykk/Norsk Stempelblad.
The hinges i got from Anita :)
The text "Lillian" has Åshild written for me :)


Zoomet inn på hängelen :) / Zoomed in on the hängel boy :)

Innsiden av kortet med tekst fra Stempelglede. Også her er det med InkyWings flaggermus.
Innsiden ble denne gangen fort og gæli ferdig! *ler* Derfor er den ene siden svart.. Jaja,ikke like greit å rekke alt bestandig *fnis*
******************************
Inside of the card,with some more bats from InkyWings :) I was in a hury to finish the card,so the one side stayed black *laugh* Not always the time is on my side..

Baksiden med navne stempelet mitt og enda en flaggermus,jeg synes de er sååå søte! / The back of the card,with my name stamp and one more bat,i think they are so cute!

10 kommentarer:

Hanne sa...

Utrolig stilig Maya! Så utrolig kreativt!

Linanna DESIGNS sa...

Another fantastic card Maya, that MOJO never went anywhere! hugs Linda x

Inger Marie sa...

Knall stilig kort :)
God klem

Marte sa...

Kortet er så lekkert og kreativt, og jeg lo godt av kommentaren din om kiste som bursdagskort. Er det ikke sånn det føles å runde 30 for noen da? (ikke at jeg vet ;))

Nixe-Moni sa...

Waaaaaaah Maya, I just love your card. Looks so fantastic with the gorgeous colours and the so cute images (this bat is really great!!). Your colouring is absolutely fantastic!! Love it :)
Big Hugs
Moni

Lene Aase sa...

Superstilig kort, og supersøte flaggermus:)

Klem fra Lene:)

Lena Katrine sa...

Å, den ble jo så stilig, Maya!
Og du, den lastebil-kalenderen din var bare helt rå!

Ha en super uke!

Klem

Ingun sa...

Likte godt dette skumle kortet,
Du lager mykje fint

Marianne sa...

Wow for et utrolig tøft kort!!!

angeljakki sa...

absolutely awesome, love it x x x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg