onsdag 22. desember 2010

hÄnglar Advent Calendar # 22

To dager igjen til jul,
og to dager igjen til juleferie :)
Åhhhh som jeg gleder meg til å ha fri, og bare kose meg sammen med Morten og hundene!
Deilig, deilig :)
Jeg har trekt en vinner av luke #21 med Random.org,
og den heldige ble:
*********************
Two days till christmas,
and two more days till i can take christmas vacation :)
Ohhh i am so looking forward to spend some time with Morten and our dogs!
Wonderful, wonderful :)

I have used Random.org to draw a winner for window #21
and the lucky person to recive book nr 21 is;

~***~

Nr. 66; Diana Louwerens

~***~

Gratulerer!!
Send meg adressen din til meg på mail,
den finner du under contact øverst på siden :)
****************
Congrats!!
Please send me you`re adress on mail,
my mail adresse is under contact at the top of the blog :)

~*~


Da er det klart for luke #22
Og slik ser den ut :)
**************
Then it is time for window #22
And this is how it looks like :)




Husk å legge igjen navnet ditt i Mr. Linky,
så trekker jeg en vinner imorgen tidlig:)
Ha en flotters dag!
Klem fra Maya :)
******************
Remember to put you`re name in Mr. Linky,
and i will draw a winner tomorrow morning :)
Have a wonderful day!
Hugs from Maya :)

THIS CANDY IS CLOSED!!!
Og vinneren har tatt kontakt :)
And the winner has claimed the prize :)


22 kommentarer:

Maja sa...

Hi,

I adore your books, there are all so perfectly made.
Hugs from Slovenia

Siv-Anja sa...

Disse var helt nydelige...ble så betatt av disse stemplene nå så jeg måtte bestille meg noen selv i går :) Ha en fin dag!

Siv-Anja sa...

Disse var helt nydelige...ble så betatt av disse stemplene nå så jeg måtte bestille meg noen selv i går :) Ha en fin dag!

Helle sa...

Hallo,her er jeg igjen
Må si at den fargelegginga di imponerer meg virkelig!
Har studert den kransen,...Kjempeflott!!!

Hvor kjøper dere stemplene?
Superfine!
Ha en flott onsdag :)
Og takk igjen!

-Helle-

Anne sa...

For et herlig motiv, og fantastisk fargelagt igjen!!

Ønsker deg en herlig førjulsonsdag!

Klem :-)

Eline sa...

Hei igjen =D
Denne boken er like vakker som de foregående Maya!!
Du er super.
Jeg håper i det lengste på litt vinnerlykke =D
Ha en fantastisk dag

Klem

Eline sa...

Hei igjen =D
Denne boken er like vakker som de foregående Maya!!
Du er super.
Jeg håper i det lengste på litt vinnerlykke =D
Ha en fantastisk dag

Klem

angelique (anlou) sa...

diana congrats hun
maya thank you so much for the chance sweetie
this book is gorgeous as always
the image is so cute
hugs angelique

Diana Louwerens sa...

Another great one, I wish all the girls good luck with the drawing, I just won book nr 21 and I'm over the moon about it
Thanks a lot Maya

Gina sa...

Herlig gutteengel :) Kjempe fin!
Ha en herlig dag!

Aina sa...

Å, han var herlig da!
Jeg fikk en overraskelse i posten i går, og gjett om jeg ble glad!
Tusen, tusen takk for nydelig julekort, Maya! Det var så utrolig koselig! :)

Stor juleklem fra Aina.

mettepip sa...

Prøver meg igjen! Denne skjønningen kan godt få flytte hjem til meg;) Alt du gjør blir så lekkert Maya!
Stor klem fra
Mette

Ida sa...

Hei!
Blir nok godt med ferie ja!
Jeg prøver meg idag også, og krysser fingrene!:)
Juleklem

Pysselfröken sa...

Håller tummarna för att jag vinner!

Gunn-Hege sa...

Nå har jeg vært inne og satt meg på lista nesten hver eneste dag så nå er det vel på tide jeg sender en kommentar også =0)
Utrolig nydelig kalender du har ordnet, FOR EN JOBB du har hatt!!!!! Og så innmari artig å ha muligheten til å vinne. Du er virkelig sjenerøs.
Og når det er sagt så er faktisk ALT du tryller fram av den ypperste kvalitet og aldeles nydelig!!!
En riktig riktig GOD jul til deg og dine!!!
Klæm fra Gunn-Hege

Sol sa...

Herlig luke 22. Nydelig fargelagt... som alltid! :o)... Herlig Hänglär stemplel.

Ser stemplene helt på nytt, når du har fargelagt motivene!
Du må være en Salgsfremmer av dimensjoner!!! :o)

Go Jul!! :o)

Hege sa...

At du har orket alt dette arbeidet, Maya!!??? Jeg er stum av beundring!

Håper det er min tur i dag- for disse bøkene dine er jeg skikkelig nysgjerrig på hva inneholder altså...

Klem Hege

Maritha sa...

MAGISKT fint med samma höga standard på alla!! =)

Karm kram till dej

annkan sa...

Grattis till vinnaren!

Åh, den här skulle jag vilja vinna....

Pinklady 68 sa...

Helt nydelig denne også Maya!! Litt av en jobb som ligger bak den flotte julekalenderen din:-) Prøver lykken idag også jeg:-) Ha en fin kveld!
Klem Laila.

Turid sa...

Gratulerer til ny vinner! Gjett om den var fin den jeg fikk i posten i dag :) - og det på bittelillejulaften! Hurra, og tuuuusen takk Maya!
Klem Turid :)

Lenas kort sa...

Så herlige disse eskene er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg