søndag 19. desember 2010

hÄnglar Advent Calendar # 19

Idag skal jeg bake goro *mmmmmhh*
så bare kort innpå for å annonsere en vinner og legge ut ei ny luke ;)

Jeg har trekt en vinner av luke #18 med Random.org,
og den heldige ble:
*********************
Today i am going to make some christmas cookies *mmmmhh*
So i just popped by to draw a winner and show a new window in the calendar ;)

I have used Random.org to draw a winner for window #18
and the lucky person to recive book nr 18 is;

~***~

Nr.34; Wenche

~***~

Gratulerer!!
Send meg adressen din til meg på mail,
den finner du under contact øverst på siden :)
****************
Congrats!!
Please send me you`re adress on mail,
my mail adresse is under contact at the top of the blog :)

~*~


Da er det klart for luke #19
Og slik ser den ut :)
**************
Then it is time for window #19
And this is how it looks like :)








Lykke til!
Klem fra Maya
******************
Good luck!
Hugs from Maya :)

This candy is closed!!
Og vinneren har tatt kontakt :)
And the winner has claimed the prize :)


17 kommentarer:

Ellen-Karin sa...

God morgen. I dag var jeg sannelig først. Takk for alt det fine du deler med oss. Kanskje vinnerlykken kommer ... Det hadde vært en STOR overraskelse i tilfelle.

Diana Louwerens sa...

Again another sweetie

Anne sa...

Kos deg meg julebaksten, så håper jeg på vinnerlykke i dag ;-)

Ha en flott adventssøndag!

Klem :-)

Anonym sa...

Ååå Goro er sååå godt!! Kos deg med julebaksten!

Unni A

Dorte sa...

Luge 19 er jo lige så lækker som de forrige. Kos dig med din bagning. Dagens projekt her er at pakke gaver ind. Hyggeligt- og måske lidt håndbold selv om det ikke gik helt som det skulle!!
Klem fra Dorte

Turid sa...

Jeg trekker et lodd i dag, og krysser fingrer og tær. Ikke mange sjanser igjen :)
Ønsker deg en fin 4. søndag i advent.
Hilsen Turid

Trine sa...

Kos deg masse med kakebakinga, Maya!!! Nydelig fargelagt stempel! Klem

Gina sa...

Skjønneste lukepremie :)
Håper lykken treffer idag ;)
Ha en herlig 4.søndag i advendt!

angelique (anlou) sa...

congrats to yesterdays winner
maya thank you so much for the chance sweetie
hugs angelique

Wenche sa...

Wooohoo!!! Ååå så heldig jeg er...gleder meg såå til å få en slik vakker bok.
Go'e førjulsklemmer, Wenche :0)

Helle sa...

Gratulerer til Wenche!
Jeg gir meg altså ikke,vil så gjerne ♥
Kos dere alle sammen!

-Helle-

Sigrund sa...

Ha en riktig god søndag og lykke til med julebaksten, selv lar jeg bakeren ta seg av det i år igjen. :-)) Klem fra Sigrund

Kari sa...

Lykke til meg gorobaksten Maya!
Her blir det smultringbakst i kveld, og det er det første jeg skal bake, så går det slag i slag utover til og med lillejuleaften, og da må jeg vel ha fått til noen sorter.
Ha en fin 4. adventssøndag!

Anonym sa...

Hi Maya
thank you for the chance to win your fab-u-lus candy.
I can almost smell those christmas cookies yum yum.
hugs
Sandra (craftynan)

Sol sa...

Like spent fortsatt jeg!!! Hver eneste dag! Tusen Takk for sjangsen enda en gang! Og Kos deg med Goro Bakingen!!!! :o) Riktig God Jul Maya!!! :o) Skal fortsette å henge med i 2011 jeg! :o)

Tammi sa...

Beautiful! Enjoy your cookies! :) ~hugs

Eline sa...

Kos deg med bakingen. Syne nesten jeg kjenner lukten =D

Ha en flott søndag
Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg