lørdag 11. desember 2010

hÄnglar Advent Calendar # 11

Begynner dere å bli ferdige til jul?
Ikke jeg! Men det er ikke noe nytt ;)
Jeg har trekt en vinner av luke #10 med Random.org,
og den heldige ble:
*********************
Are you beginnig to get finished before christmas?
I am not! But what else is new ;)
I have used Random.org to draw a winner for window #10
and the lucky person to recive book nr 10 is;

~***~

Nr. 13; Trine

~***~

Gratulerer!!
Send meg adressen din til meg på mail,
den finner du under contact øverst på siden :)
****************
Congrats!!
Please send me you`re adress on mail,
my mail adresse is under contact at the top of the blog :)

~*~


Da er det klart for luke #11
Og slik ser den ut :)
**************
Then it is time for window #11
And this is how it looks like :)








Og her er kjæresten til gutten i luke nr 9 :)

Legg inn navnet ditt i Mr. Linky og
Random trekker en vinner imorgen klokken 8!
Klem fra Maya :)
******************
Put you`re name in Mr. Linky,
and Random will draw a winner tomorrow morning at 8 (My time!)
Hugs from Maya :)

THIS CANDY IS CLOSED!!!
Og vinneren har tatt kontakt :)
And the winner has claimed the prize :)


27 kommentarer:

paola sa...

These little advents are so gengeorus and i am loving seeing your coloring, absolutely PERFECT!
smiles
Paola

Sol sa...

Herlig! Atter en gang Fantastisk Fargelegging! Nydelig ton i ton! Lekker Brunfarge! :o)

Anne sa...

Ååå, så søt! Dette stempelet har jeg akkurat fått i posten selv, og gleder meg til å prøve meg på å fargelegge det :-)

Helt utrolig flott luke i dag også! Ha en kjempefin lørdag, og julen blir helt sikkert bra selv om vi ikke er helt i rute med ting og tang. Jeg må få laget julekort i helgen, hihi :-)

Klem ;-)

Anja´s kortkreasjoner sa...

Du lager sååå flotte bokser, elsker å titte på hva som kommer neste dag.
heldige er den som vinner =)))
klem, Anja

Anja´s kortkreasjoner sa...

Du lager sååå flotte bokser, elsker å titte på hva som kommer neste dag.
heldige er den som vinner =)))
klem, Anja

Ida sa...

Hei!
Ikke helt ferdig til jul nei!
Feirer den yngste sønnen den 13.,det går liksom foran!:)
God helg!
Klem

Anonym sa...

Hei langt i frå ferdig til Jul:)))
Blir ein tur til byn å kjøpe alle julegavene i dag... så då kommer eg eit skritt nærmare :)

Ha ein super flott helg !!!
KLem Lise

Trine sa...

JIPPI!!!!! Jeg vant!!! Så utrolig gøy :o) Tusen hjertelig takk!!! Gleder meg til å se! Kanskje jeg til og med må ta fram farveblyantene og fargelegge noe.
Håper du får en super dag, Maya!!! Klemmer i bøtter og spann

Scrappellen sa...

Det er lov å prøve seg igjen Maya!:)) Flott erstatning til egen adventkalender, og like spennende hver morgen,hihi. Dyktige og herlige du!
en go'klem, Ellen

Hege sa...

Endelig lørdag, og endelig skal jeg prøve å få gjort noe "vettugt" her... Som å lage kondolansekort og kalendre å gi bort til jul...

Hadde vært veldig morsomt å vinne, da Maya... Alle bøkene dine er helt fantastiske!

Ha en flott lørdag!

Klem Hege

Wenche sa...

Prøver lykken hver dag..og denne gangen var jeg sååå nærme, hihi.
Alle motivene er bare så utrolig lekkert malt, Maya!! En fryd for øyet.
Klemmer, Wenche :0)

Eline sa...

Jeg blir med i dag også Du har virkelig laget en fantastisk kalender, Maya!!!
Som alltid har du malt et fantastisk flott motiv.

Ha en flott dag.
Klem

HegeT sa...

Dette er like spennende hver dag..!!..
Må innom å titte før dagens gjøremål settes i gang....
Jeg har som mål å sy (nesten)alle julegaveme i år, så regner med noen sese nattetimer fremover.... men det er jo så koselig å lage selv, så noen timers søvn går greit å ofre.....

lørdagsklem
HegeT

Turid sa...

Trekker et lørdagslodd!
Ny flott luke i kalenderen din :)
Ha en fin lørdag.
klem Turid

Ellen-Karin sa...

Så fine kort og fantastisk flott farget. Jeg prøver lykken igjen....

mettepip sa...

Så vakkert i dag også Maya! Og jeg må jo bare bli med hver eneste dag på denne flotte førjulsgaven din!

Er nok ikke ferdig til jule jeg heller, men blir litt enkelt i år;)
Ha en flott helg!
Stor klem fra
Mette

Anne Gerd sa...

Helledussen, e syns dei blir finere og finere - tenk om den ble min!!:o) Nyt førjulstia;o)

annkan sa...

Vilken sötnos!!

angelique (anlou) sa...

and agian such a gorgeous book
the image is so sweet and adorable
congrats to yesterdays winner
thanks maya for the chance to win
hugs angelique

Cazza sa...

Wow Maya, another amazing little book :o)
Thanks for the chance of winning
xxx

Yvonne sa...

Prøver lykken igjen på en av disse vakre bøkene jeg.
Er faktisk nesten ferdig til jul (juhu), mangler vel bare en gave nå. Velig deilig, for da kan jeg kose meg masse i tiden framover. Ha en herlig adventstid Maya!
Klem

maska sa...

Prøver lykken idag.
Er heller ikke ferdig til jul.
Men det er noen dager igjen til jul så litt tid er det til å bli ferdig.
Så flotte bøker du lager. Heldige er de som vinner en slik.
Ha en fin dag. :)

Helle sa...

Dine stempeltrykk er bare så flotte!!
Jeg er ikke ferdig til jul,så langt der i fra ....
Men det blir nok jul i stua.
Kos deg,og tusen takk for muligheten du gir oss!!
-Helle-

swimzy sa...

^Åhh så utrolig søt:)
klem fra siv anita, swimzy

Alina sa...

I hope so much to be the lucky, lucky, lucky one tomorrow!
Hugs, Alina

Pinklady 68 sa...

Helt nydelig denne luken også!!
Gratulerer til heldige Trine:-)
Ikke helt ferdig til jul her heller...
men stresser ikke...ennå:-)
Ha en fin lørdags kveld!

Klem Laila.

Tammi sa...

Another lovely creation, colors are beautiful!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg