onsdag 8. desember 2010

hÄnglar Advent Calendar # 8

Jeg føler meg litt som julenissen, minus skjegget ;)
En herlig følelse!
Tusen takk for at dere lyser opp adventstiden for meg :)
Jeg har trekt en vinner av luke #7 med Random.org,
og den heldige ble:
*********************
I feel like Santa Claus, without the beard ;)
A wonderful feeling!
Thank you for lighting up the Advent time for me :)
I have used Random.org to draw a winner for window #7
and the lucky person to recive book nr 7 is;

~***~

Nr; 50 Rønnaug

~***~

Gratulerer!!
Send meg adressen din til meg på mail,
den finner du under contact øverst på siden :)
****************
Congrats!!
Please send me you`re adress on mail,
my mail adresse is under contact at the top of the blog :)

~*~


Da er det klart for luke #8
Og slik ser den ut :)
**************
Then it is time for window #8
And this is how it looks like :)









Legg igjen navnet ditt i Mr. Linky,
og har du ikke blogg, bruk min blogg adresse ;)
Ha en strålende flott og herlig onsdag!
Klem fra Maya
*****************
Put you`re name in Mr. Linky,
if you don`t have a blog, use my blog url ;)
Have a wonderful Wednesday!
Hugs from Maya


THIS CANDY IS CLOSED!!!
Og vinneren har tatt kontakt :)
And the winner has claimed the prize :) 

39 kommentarer:

Dorte sa...

Lige så lækker som de andre!
Ny dag, nye chancer!
klem Dorte

Yvonne sa...

Åh, så herlig denne jenta var! Og like flott bok som de andre!
Ha en flott dag!
Klem

Anonym sa...

Bare lækkert :))))))

Ha en super Onsdag

-Sanna- sa...

Krysser fingrene nok en gang...

Carina sa...

Ennå en nydelig bok fra deg :)
Prøver lykken i dag også...

Ha en fin dag!
Klem Carina :)

Yvonne B sa...

Du er en fantastisk inspirasjon, og jeg gleder meg hver dag til å komme inn i din blogg å titte. Og spessielt nå i adventstida :)
Hilsen Yvonne B

Trine sa...

Hei igjen! Er ikke helt i form, så nå har jeg kosa meg under pleddet og kikket på "gamle" ting i bloggen din. Det er så morsomt å se den fantastiske utviklingen du har hatt :o) Måtte bare beundre kalenderen du lagde til Lena i fjor... den er bare så utrolig lekker! Har du en egen adventskalender? Håper noen har satt ekstra pris på deg ved å lage en til deg. Ha en fin dag! Klem

Ida sa...

Takk for at jeg får være med idag også!:)

Mette Hvistendal sa...

de stempeler er smukt malet, gad got være lige så dygtig til det som du er

kram

Bodil sa...

Nydelig i dag også. Kjempefine disse stemplene du bruker.
klem :)

Inger sa...

Prøver meg igjen... har så lyst til å vinne en...de er så søte:)

angelique (anlou) sa...

oh wow
this one is gorgeous to sweetie
the image is so adorable
hugs angelique

Turid sa...

Om du føler deg som nissen, så er jeg det forventningsfulle barnet som håper på at julenissen kommer med gave til meg ;o)
Takk for at du steller istand spenning hver dag i adventstiden!
Hilsen Turid

Sigrund sa...

Jeg er like spent hver dag, er det min tur nå til å vinne en av disse flotte "lukene"
Jeg gir ikke opp.

Anonym sa...

Like spennende hver dag! Og bittelitt skuffa når man ikke er den heldige.. Men like blid :-) Og prøver igjen, hver eneste dag.
Det er du som lyser opp adventstiden for oss! Tusen takk skal du ha!!
Unni A

Lau W sa...

It's so gorgeous again !
xxx

Randi WS sa...

He he, herlig motiv! Kjenner at jeg må smile for meg selv her ;)
Kjempeflott bok!

Klemmer, Randi WS

annes paperfun sa...

Så herlig motiv :o))
Nydelig laget som alltid :o))
Klem Anne

Anonym sa...

Første gang jeg prøver meg:) Men er stadig innom og ser på alt det fine du lager! Utrolig inspirerende:)
Margareth

Maritha sa...

Jag vet ju inte om man får prova igen fast man vunnit en gång....?? =) Men jag tar gärna chansen igen...*ler* Man kan ju aldrig få för mycket av det fina du gör!!

Kram Maritha

Alina sa...

I love it, Maya!
hugs, Alina

MarieL sa...

Another gorgeous card/book. I wonder who will will this time...
They are all so beautiful

Anne sa...

Og tusen takk for at du lyser opp adventstiden vår! Nydelig denne også :-)

Klem :-)

Sol sa...

Hi Hi .... :o) Vi lister oss så stilt på tå når vi skal ut å glede.... :o)

Pinklady 68 sa...

Helt nydelig dagens luke også, Maya!!
ER bare så fine disse motivene dine:-)
Ha en fin kveld!

Klem Laila.

Rønnaug S. sa...

Er bare så glad for at jeg vant! Og ikke helt sikker på om jeg skal prøve meg igjen, men ungene får jo noe hver dag, så kanskje det ikke gjøre noe... ;)

Nydelig bok i dag også :)

Eline sa...

Så nydelig. Tusen takk for all inspirasjon du legger ut for oss.
Ha en flott andventstid, Maya. Krysser fingrene jeg =D
Klem

annkan sa...

Underbart, Maya!!
Så fantastiskt fina böcker du gjort- och så ide'rikt.

Kram!

Ellen Karin sa...

Jeg er dyktig imponert over alle disse nydelige bøkene dine, og denne var jo ikke noe unntak. Motivet var skjønt, og du er jo en mester på fargelegging.

Berit sa...

Her på bloggen din dukker jo den ene pene og flotte bok opp etter den andre!

Jeg hekter meg på - slik at jeg har en mulighet. Den som ikke deltar vinner iallefall ikke ;)

Klem

Anne Gerd sa...

Krysser fingrene nok en gang:o)

Petra/Paradise sa...

Än är det inte för sent att hoppas på en liten julklapp denna gången!! :D

Förstår att du känner dig som tomten själv! Jag trodde faktiskt ett tag att du var tomten själv..men då har jag fått det bekräftat att så inte var fallet ;)
*fniss*
(...men kanske en av hans tomtenissar!?!!) :D

KRAMIS

Elisabeth sa...

Å så spennende, ei luke for hver dag, det er raust.
Krysser fingrene.
Klem fra Elisabeth

Helle sa...

Kjempeflott igjen!!

-Helle-

Dicky sa...

Another beauty, wowwww

Wilma sa...

Hi I found your blog after seeing your gorgeous work on Mo's FB photos.I could only dream of doing work like you it's absolutely fantastic -i am going to become a follower and maybe some of your mojo magic will find a way to me - mine has been missing for quite a while! Off to check out the rest of the blog! :) xx

Anja´s kortkreasjoner sa...

Ååå disse er bare såååå lekre :) tusen takk for sjansen til å delta :) klemm, Anja

feeclochette sa...

Once again, it's wonderfull

It's such a pity that we don't have the opportunity to buy these wonderfull stamps here in Belgium
I love them so much
Tinckerbell

Diana Louwerens sa...

What a sweet stamp, love how she sneaks by

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg