onsdag 29. desember 2010

Top 10 Other things ;)

Tusen takk for alle koselige kommentarer ang. Topp 10 kort listen min :)
Det varmer langt inni hjerterota!

Jeg klarer aldri å velge bare 10 av det jeg lager,
 ikke så mye fordi jeg mener att alt jeg lager er sååå flott ;)
Men fordi mye av det jeg lager er laget til noen spesielle mennesker,
så da blir kreasjonene mer betydningsfulle :)

Så her kommer min Topp 10 andre ting-liste ;)
I tilfeldig rekkefølge.
**********************
Thank you so much for all you`re sweet comments about my Top 10 card list :)
That warms my heart!

I never manage to choose only 10 things of all that i have created,
not because i think that all i do is soooo wonderful ;)
But because of many of the things i make is made for some special people,
so then the creations become more beatiful because of that :)

So here is my Top 10 other things list ;)
in no particular order.



En eske laget til ei god venninne :)
Ble veldig fornøyd med denne, etter å ha brukt noen dager på den!
Esken kan du se her.
*******************
A box made for a good friend :)
I was very pleased with this, when i finally finished it, it took me several days!
The box can be seen here.


Enda en eske ;)
Men denne gangen i dåpskjole versjon!
Kjolen kan åpnes, og alle bildene kan du se her :)
*****************
Another box ;)
But this time made like a baptisme dress!
The dress can be opened, and all the pics you can see here :)


Barnevognen min må jo også være med :)
Tutorial finner du her, og flere bilder kan du se her.
********************
My baby pram had to be on this list :)
Tutorial on how to make it you`ll find here, and more pics here.


Så lagde jeg 30 stk cowboy boots til ett 50 årslag :)
Flere bilder av de kan du se her.
****************
Then i made 30 cowboy boots to a birthday party :)
More pics of them you`ll find here.


En flosshat til min far ble til på Ski-treffet :)
Flere bilder finner du her.
*****************
A top hat for my father :)
More pics here.



En heksehatt til ei god scrappe venninne :)
Denne er også en eske ;)
Flere bilder kan du se her.
******************
A witch hat for a good crafting friend :)
It is also a box ;)
More pics here.


Enda en eske ;)
Laget til ei utrolig flott jente, som jeg er beæret over å få kalle venn!
Flere bilder finner du her.
*****************
Another box ;)
Made for a wonderful girl, and i am honored to call here my friend!
More pics here.


Det ble mange esker i 2010, og her kommer enda en!
Og dette ble en eske i esken ;)
Flere bilder her.
*******************
I made several boxes in 2010, and here is another one!
And this one is a box in a box ;)
More pics here.


Og julekalenderen min måtte jo være med på denne listen :)
En utrolig flott avslutning på ett fantastisk år!!
Her kan du se alle de 24 bøkene :)

Tusen tusen takk for alle mailer, kommentarer, herlige møter
 og ikke minst massevis av inspirasjon!!

Gleder meg til å se hva 2011 bringer av kreative gleder :)
Godt nytt år!
Go`klem fra Maya :)
*********************
And of course my Advent calendar had to be on this list :)
A wonderful closure of a fab year!!
Here you can see all of the 24 books :)

Thank you so much for all you`re e-mails, comments
and lots of inspiration!!

Looking forward to see what 2011 will bring of creative joy :)
Happy New Year!
Warm hugs from Maya :)



36 kommentarer:

WencheP sa...

Helt fantastiske kreasjoner. Umulig å velge en favoritt for alle er fantastiske på hver sin måte....

Flinke du altså! :)

Diana Louwerens sa...

What a great things you made, I loved that head you made from the first time I saw it and now it is even better :)
Have a great and creative New Year

MonaV sa...

At det går an å lage så mye fint.
Og kreativt til 1000.....jeg er mektig imponert. Alle disse forskjellige brettegreiene er bare noe jeg kan drømme om, for jeg eier ikke tålmodighet til slikt.

Nyt de siste romjulsdagene, og ha et riktig godt nytt år. Gleder meg virkelig til å se hva du tryller frem i året som kommer.

jolanda sa...

hi Maya, what great things you made... I can't make a choice of which one I like best. The boxes are all beautiful and the baby pram is sooooo cute!! Ofcourse I like that last advent box... I'm looking forward to see it in real ;-))
Have a good newyear!!
hugs jolanda

Pysselbus sa...

*djup suck* Maya.... Det är bara sååå läckert och kreativt... *wow*

Kram

Linda

Eline sa...

Hei på deg.
Jeg tar av meg hatten for deg Maya. Du lager så mye lekkert. Ikke rart du har vanskeligheter med å velge 10 ting eller 10 kort... SUKKK..
Jeg må bare si at jeg henter inspirasjon her hos deg når jeg har "tørke", da får jeg alltid til noe =D
Nyt de siste romjuldagene og så ønsker jeg deg og dine et godt nytt år. Gleder meg til å følge med deg i 2011 også.
Klem

Gro sa...

Utrolig mye lekkert her også. Takk for inspirasjonen du gir, og for fantasien du har til å lage andre ting enn kort. Gleder meg til å se hva du tryller fram til neste år også.
Klem :o)

Bente sa...

Det er helt utfattelig for meg hvordan du klarer å få til alle disse vakre kreasjonen, disse tingene du tryller frem er unike og så fantastiske at jeg tror ikke det finnes noen i nærheten av deg på dette området. Gleder meg vannvittig til å se hva du kommer opp med i 2011 - takk for utrolig masse inspirasjon og wow'er ;)
Ønsker deg et riktig godt nytt år!
Klemmer fra Bente

Anne sa...

Jeg må bare gi meg over, jeg klarer faktisk ikke å finne noen flere superlativer,- dine kreasjoner er rett og slett ubeskrivelig flotte! Det være seg kort eller andre ting.

Gleder meg til å følge deg videre i 2011, og kanskje jeg endelig får til å bli med på et av kursene dine også?

Ønsker deg og dine en fortsatt fin romjul og flott nyttårsfeiring!

Klem :-)

Britt-Marie sa...

Maya, jag är helt betagen av dina vackra alster, DU ÄR MAKALÖS!!!!!

Knerten sa...

Wow, du tar nå frem de mest ekstragavante kreasjonene dine også, da, Maya ! Kjempeflott at du legger ved link til tutorial også, bare sånn i tilfelle noen skulle tørre å bevege seg ut på med å prøve...
Utrolig flott, alt sammen :-))

Anne sa...

Utrolig så mye flott du lager, helt fantastisk hva du får til med papir! :)
Spesielt likte jeg barnevognen, den var såå nydelig!
Den blå og brune esken var også knallflott, og adventskalenderen din er jo et imponerende stykke arbeid. :p Surmuler enda over at jeg ikke fikk vinne en. ;)

Grethe sa...

Du har laget utruleg mye vakkert ut av pappir og stæsj, jeg blir helt målløs. Takker for et fantastisk flott år og gleder meg til å se hva 2011 viser oss fra din kreative hånd.

Godt Nytt År.


Klem fra mamman.

RitaK sa...

Oisann, her var det mange herlige kreasjoner av ymse slag.... Oser av fantasi og skaperglede, og ikke minst sans for detaljer... Herlig Maya :-)

Louise sa...

Helt underbart att få ta del av Maya :) Jag bara älskar barnvagnen och häxhatten - så kreativt!
Kram

MarieL sa...

All your creations are absolutely fantastic and I am so honored that I can say that I own one of your beautiful card boxes. Thanks again for sharing your gorgeous work with us.

Wenche sa...

Rålekre alle som en, Maya!!! Du er en fantastisk kilde til inspirasjon ;) Av alle dine favoritter av "andre ting" er dåpskjolen bare helt utrolig vakker...sukk. Gleder meg såå til å se hvilke fantastiske kreasjoner du vil dele med oss i 2011. Ikke no' press altså ;D
Ønsker deg en feiende flott nyttårsfeiring!!
Go'klemmer, Wenche :0)

petra/paradise sa...

WOW!!

Alltså Maya..jag är MÅLLÖS!
Vilket jobb!!

Helt outstanding!

WOOOOW...

Inger sa...

Jeg er dypt imponert over det du lager....det er simpelthen til å miste pusten av!! Det er avansert, lekkert og detaljrikt:))

Hege sa...

For all del- du trenger da virkelig ikke unnskylde at du legger ut enda en topp 10 liste, Maya!!

For meg kan du legge ut en liste hver uke hele året- for du lager så mye fint at det nesten ikke er til å tro!

Ønsker deg og dine en fortsatt fin romjul, og gleder meg til å følge deg i 2011 også! Ikke bare er du dyktig, men du er en engel som deler "hemmelighetene" dine med oss også!

Klem Hege

Marianne H sa...

Åhhhhhh, sier jeg og gaper. Du lager så mye fint, virkelig noe å strekke seg etter. takk for at du deler med oss, det er bestandig noe å lære.
Ha en flott nyttårshelg :-D

Marianne H sa...

Åhhhhhh, sier jeg og gaper. Du lager så mye fint, virkelig noe å strekke seg etter. takk for at du deler med oss, det er bestandig noe å lære.
Ha en flott nyttårshelg :-D

Marianne H sa...

Åhhhhhh, sier jeg og gaper. Du lager så mye fint, virkelig noe å strekke seg etter. takk for at du deler med oss, det er bestandig noe å lære.
Ha en flott nyttårshelg :-D

Riet sa...

This is so wonderful Maya.

Happy New Year.
Hugs Riet.x

Sigrund sa...

Jeg kaster meg med i rekken av alle de flotte kommentarene, alt det du lager er så gjennomført og vakkert at jeg blir stum av beundring. Gleder meg til 2011.
Nyttårsklem fra meg.

Stempeltiger sa...

Maya, this is a really wonderful selection of stunning creations!
Many thanks for a lots of inspiration in 2010.
I wish you a a happy, creative and healthy new year.
Greetings from Germany
Swantje

Pinklady 68 sa...

Utrolig flott topp 10 liste Maya! Nydelig gjennomført alt du lager!!
Fortsatt god jul ønskes fra meg...og godt nytt år!

Klem Laila.

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Wow, they are all beautiful!
I wish you and your family a Happy New Year!
Hugs Jacqueline

Regina sa...

Maya!!! Each project is STUNNING as everything you do!!! It´s impossible to choose just one, they are all absolutely gorgeous!! Thanks a lot for sharing your talent with all of us during this year.

I wish you and all your family a very Happy New Year!!:))

Regina

Anonym sa...

HI Maya
loved ALL of them.
hugs
Sandra(craftynan)

Sol sa...

Såååååå Mange Lekre ting du lager!!! Så Fantastisk Kreativ du er!!! Falt helt pladask for vogna... Og Dåpskjolen... og Den Øverste topp esken... WOW... Nei, klarer ikke bestemme meg... Alt er jo så utrolig Kreativt!!! Nydelige Fargekreasjoner! Nydelige Papirer! og som alltid!!! Fantastisk Fargelegging!!! :o)

Anonym sa...

Alt du lager er så vannvittig flott, Maya! Magisk ♥

Janniche Drivdal Eriksen sa...

ojoj her var detr mye lekkert som har godt meg hus forbi!
men da er det jo bra med topp 10!
likt veldig godt den første blå esken
klem janniche

Nixe-Moni sa...

Wow Maya, those creations are all gorgeous. Love them all!!
Wishing you a wonderful, happy and healthy new Year 2011.
Big Hugs
Moni

Meg sa...

Godt nyttår!!
Gud, for mye lekkert du har laget!! Helt utrolig!!!!! =)

scrapgala sa...

MAGNIFIQUE !!!!! bises

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg