torsdag 16. desember 2010

hÄnglar Advent Calendar # 16

Klare for ei ny luke?!
Jeg har trekt en vinner av luke #15 med Random.org,
og den heldige ble:
*********************
Are you ready for a new calendar window?!

I have used Random.org to draw a winner for window #15
and the lucky person to recive book nr 15 is;

~***~

Nr. 95; Sigrund

~***~

Gratulerer!!
Send meg adressen din til meg på mail,
den finner du under contact øverst på siden :)
****************
Congrats!!
Please send me you`re adress on mail,
my mail adresse is under contact at the top of the blog :)

~*~


Da er det klart for luke #16
Og slik ser den ut :)
**************
Then it is time for window #16
And this is how it looks like :)






Det er så mange flotte julestempler fra hÄnglar,
 og jeg koser meg masse med å male alle disse grommingene :)
Håper dere får tilbake like mye som det dere gir meg,
dere er bare såååå fantastiske!
Tusen takk :)
Klem fra Maya
**********************
It is so many wonderful christmas stamps from hÄnglar,
and i am so enjoying color them up :)

I hope you get as much inspiration as you are giving me,
you are the best!
Hugs from Maya :)

THIS CANDY IS CLOSED!!!
Og vinneren har tatt kontakt :)
And the winner has claimed the prize :)


21 kommentarer:

Maritha sa...

Det är ju vi som ska tacka dej för att du tagit dej tid att göra allt detta fina och lottar ut det till oss tacksamma bloggare!!! =) Min fina "bok" står nu hemma på en kökshylla och den är bara såååå fin! =)

Kram kram Maritha

Britt-Marie sa...

Jag provar lyckan igen, böckerna är sååå fina!!!

Ellen-Karin sa...

Jeg er fortsatt like imponert over alt det fine du lager. Du bruker også masse tid for å glede "oss".
Tusen takk.

angelique (anlou) sa...

congrats to yesterdays winner
thank you maya for the chance sweetie
i just love the book again
the image is FAB colored
hugs angelique

mettepip sa...

Vakkert igjen Maya!
Prøver meg i dag igjen siden jeg har gått glipp av et par dager her;)
Stor klem fra
Mette

Inger sa...

Hei! Snart helg og tid til mer juleforberedelser.... Håper på lykken:)) Takker for muligheten til å kunne delta selv om jeg kun er kikker og ikke blogger

Sigrund sa...

Yippi,jeg er så glad, jeg vant gårdsdagens luke.Tusen , tusen takk. Jeg håper det er lov å fortsette å ta nye "lodd" allikevel, dette er jo dagens store høydepunkt. Og dagens luke er like fantastisk som de foregående. :-) ;-))

Lau W sa...

So lovely again !
Have a nice day Maya !
xxx

SasSa sa...

Du är otrolig Maya. Såååå fina de här kalenderluckorna är och du sa att de inte skulle vara något speciellt... Förstår inte alls, jag tycker de är underbara! Vilket jobb du lagt ner.
Ha en underbar dag!
Kram SasSa

Diana Louwerens sa...

What a sweet boy,again a very pretty book

Tammi sa...

Wonderful coloring, another beauty Maya! ~hugs

Turid sa...

Ny dag, ny sjanse og ny lekker luke! Blir aldri "mett av" å se på de lekre kreasjonene du lager.
hilsen Turid :)

Pinklady 68 sa...

Helt klar for en ny luke:-)
Tvi-tvi!! Ha en fin kveld! Klem Laila.

Trine sa...

Bare 7 dager igjen til min julaften ;o) Håper du har ei avslappende og koselig adventstid! Nydelige pakkelapper du har laget! Klem

Winnie sa...

Prøver på nytt jeg, igjen en nyyyyyydelig bok.

Sol sa...

Så Herlig en Hänglär gutt! Fantastisk fargelegging! Jeg VIL lære meg å fargelegge som du gjør!!! :o)

Anne sa...

Veldig klar for ny luke ;-) Herlig denne også!!

Klem :-)

Helle sa...

Gratulerer sååå masse til Sigrund,og jeg er ikke det spor misunnelig ;-)
Krysser fingrene og sender en stor takk til deg som dag etter dag gir oss den spenningen det er å bli med.

-Helle-

Nikki sa...

WOW I just found your blog and can't believe you made 24 of these beautiful little books they are so sweet thanks for all the chances
hugs Nikki C

Debbie Pamment sa...

It's been waaaaayyyyyyyy too long since I popped in for a visit - as always yor creations are STUNNINGLY gorgeous! You inspire me with your fabulous talent!
xXx

Sigrund sa...

De er så flotte disse lukene så jeg kan ikke dy meg for å prøve igjen. Klem fra meg.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg