fredag 24. desember 2010

hÄnglar Advent Calendar # 24


Først av alt idag, vil jeg ta en liten oppsummering :)
Jeg tenkte å vise alle 23 frontene av kalenderen min!
Bare for ett lite tilbakeblikk ;)
Og før jeg avslører vinneren av luke 23, og før jeg viser frem luke 24!
*********************
First off today i will make a little summary :)
I would like to show you all of the 23 fronts of my calendar!
Just to make a small retrospective ;)
Before i show you the winner of window #23, and before revealing window #24!















(Alle bildene kan klikkes på så de blir større!)
Åhhh guriland så moro dette har vært!
Tusen tusen takk for en utrolig flott adventstid :)
Så over til vinneren av luke #23 som er trekt med Random.org,
og den heldige ble:
*********************
(You can click the pics to make the bigger!)
Ohhh my, this has been so much fun!
Thank you so much for a wonderful Advent time :)
I have used Random.org to draw a winner for window #23
and the lucky person to recive book nr 23 is;

~***~

Nr.14; Sandra (Craftynan)

~***~

Gratulerer!!
Send meg adressen din til meg på mail,
den finner du under contact øverst på siden :)
****************
Congrats!!
Please send me you`re adress on mail,
my mail adresse is under contact at the top of the blog :)

~*~


Da er det klart for luke #24
Og slik ser den ut :)
**************
Then it is time for window #24
And this is how it looks like :)




Jeg begynte med en gammel hÄngel med hjertet,
og avslutter med en gammel gromming, også med hjerte :)

Tusen tusen takk til dere alle,
 for att dere har gjort dette til en fantastisk opplevelse!

Legg igjen navnet ditt i Mr. Linky,
så trekker jeg en vinner av luke 24 imorgen tidlig :)

Ønsker dere alle ei riktig God jul,
klemmer fra Maya :)
*********************
I started with a old hÄnglar with a heart,
and i am ending with a old cutie, also with a heart :)

Thank you to all of you,
for making this a fab journey!

Put you`re name in Mr. Linky,
and i will draw a winner of window 24 tomorrow morning :)

I wish you all a Merry Christmas,
hugs from Maya :)

THIS CANDY IS CLOSED!!!
Og vinneren har tatt kontakt :)
And the winner has claimed the prize :)



48 kommentarer:

Jane.D sa...

Åh, så underbara alla de små kalenderböckerna är!

Önskar dig en riktigt GOD JUL!
Tack för all underbar inspiration du sprider!

gila sa...

Oh Wow, was für ein toller Adventskalender, wunderwunderschön.
Ich wünsche dir ein Merry Christmas
lg gila

merethe sa...

God Jul og takk for spennende julekalender:)Selv om jeg ikke vant noe, så var det jo moro alikelvel. Siste kjangs i dag:)

Janne-Lise sa...

For en julekalender og for en jobb!! og så snill du er som lager til slikt til alle oss :)

Ønsker deg en strålende jul!!
hilsen Janne-Lise

Maria Therese sa...

Du er vanvittig flink!!!
God jul!

Anne sa...

Tusen takk for den fortryllende julekalenderen! Det har vært veldig morsomt å være med selv om jeg ikke har hatt vinnerlykke :-)

Takk for all herlig inspirasjon du har delt med deg i 2010, og jeg gleder meg til å følge deg videre i 2011 :-)

Jeg ønsker deg og dine en herlig julefeiring!

Juleklem fra Anne

Maja sa...

Merry Christmas!
Hugs, Maja

Mia sa...

Tusen takk for den nydelige kalenderen du har delt med oss. Ønsker deg og dine en riktig god jul.

Klem fra Mia

Eline sa...

Hei hei. Tusen takk for alt arbeidet du har lagt ned i denne kalenderen og som har gitt oss en koselig advendtstid.
Alle bøkene er så flotte. DU er noe for deg selv =D.
Ønsker deg en riktig god jul, Maya

KLem

Anneke sa...

THank you for all the last 23 beautiful creations(candy). Thank you for all the chances to win
I wish you a merry christmas and a good and healty 2011
greetings Anneke

Veronique sa...

Ønsker deg en riktig god jul, Maja :)

HegeT sa...

Dette har vært den koseligste og flotteste julekalenderen jeg har vært med på..!!!...
Tusen takk for at du har laget det så spennende for oss i vente på jula...
Håper du får en kjempekoselig julefeiring.
Gleder meg til mere kreative ideer og inspirasjon også til nesteår..!!..

juleklem
HegeT

❤ Kaia sa...

Åsså så gøy som det har vært for oss da, som har hatt muligheten til å være med på denne flotte kalenderen din. Tusen Takk.
Og så flotte som hver bok er....
Nydelige motiver, og så utrolig flott fargelagt alle som en...
Ha en riktig god jul Maya, kos deg masse.
Klem fra Kaia

Hege sa...

For et stykke arbeid du har lagt ned, Maya!!!!!! Jeg er veldig imponert!!!!!

Ønsker deg og dine en riktig God Jul og et Godt nytt år!!!!!!

Mange juleklemmer fra Hege

Sol sa...

God jul Maya! Hanglar gutten er helt herlig... !!! Julekalenderen har vert helt Fantastisk!!! Så utrolig artig å være med på! og ikke minst Spennende!

Er Fortsatt helt satt ut over alt det arbeidet du må ha hatt med å lage denne kalenderen... Herlig Spenning for oss! Masse arbeid for deg!

Tusen Hjertelig takk enda en gang! Og Riktig God Jul til deg og dine!!!!

Christine Schärfer sa...

En Riktig God Jul och Gott Nytt År önskar jag dig!

Kram
Christine

Knerten sa...

Tusen takk for en fantstisk hyggelig julekalender Maya, du er en stoor insspirasjon !
Håper det blir en god jul for deg :-)
Klem
Turid

Diana Louwerens sa...

What a cutie, love the hanglar stamps, hope we also can buy them some day here over in the Netherlands, they are all amazing
thank you so much sharing your advent time, have a great Christmas and a even greater Newyear

Anita T sa...

For en utrolig jobb du har gjort med alle de flotte bøkene - det har vært så spennende å følge denne kalenderen hver dag. Takk for all inspirasjon du gir i bloggen din. Ønsker den en riktig GOD JUL!

Petra/Paradise sa...

Alla böckerna är hur fina som helst!!
Din färgläggning är enastående!! <3

En riktigt GOD JUL vill jag önska dig och din familj!!!

Många kramar Petra

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelig også denne boken, tusen takk for dine kreasjoner og gleder meg til ett nytt år med din blogg.
Ha en riktig God Jul og ett Godt Nytt år!
Juleklem Merete(Scrappeguri)

Anonym sa...

Like nydelige alle sammen! Tusen takk for en spennende julekalender. Jeg har dessverre ikke vært blandt de heldige, men det er jo enda en sjanse...
God jul!!
Unni A

Helle sa...

God jul ønskes til deg og dine fra meg!
Benytte siste sjansen til å henge meg på muligheten til å vinne fra din flotte kalender :-)
Tusen takk

Nisseklem fra Helle

angelique (anlou) sa...

wow how amazing is that
there all so gorgeous sweetie
congrats to yesterdays winner
and thank you for the chances
a merry christmas and a happy and creative new year hunni
hugs angelique

Plundis sa...

Takk for at du har gjort adventstiden så spennende med disse superflotte hÄnglar-bøkene dine. Finner masse inspirasjon i det du lager, så det er en fryd å følge deg!!

Ønsker deg en riktig God Jul og et Godt Nyttår...
Krysser også fingrene for denne siste sjansen i kalenderen din...

Klemmer Plundis

Plundis sa...

Takk for at du har gjort adventstiden så spennende med disse superflotte hÄnglar-bøkene dine. Finner masse inspirasjon i det du lager, så det er en fryd å følge deg!!

Ønsker deg en riktig God Jul og et Godt Nyttår...
Krysser også fingrene for denne siste sjansen i kalenderen din...

Klemmer Plundis

Lillians Blogg sa...

Tusen takk for en spennende "reise" med de flotteste Julekort Maya. Mye arbeid har det vært, men du har nok kost deg skikkelig mens du laget dem tenker jeg.

GOD JUL TIL DEG OG DINE.

Varm JULEKLEM fra meg og dyra mine

Anja´s kortkreasjoner sa...

Såååå utrolig lekre de er - alle og enhver :) en fryd for øyet og virkelig inspirerende (til neste års prosjekt) tusen takk for alt du deler :)
Klem Anja

Wenche sa...

GOG JUL, Maya!!!

Juleklem, Wenche :0)

Turid sa...

Vakreste kalenderlukene jeg har sett - ever!
Tusen takk for at du gjorde adventstiden så koselig Maya!
Og nok engang - tusen takk for den som landet i postkassa mi:)
Juleklem fra Turid :)

Carola / Calle sa...

Önskar dig och din familj en Fridful Jul

Gro sa...

Henger meg på den siste her og jeg. Samtidig ønsker jeg deg en God Jul.

Klem :o)

Sigrund sa...

Tusen takk for herlig inspirasjon igjennom 24 dager og så sender jeg mine varmeste ønsker om en fredelig julehøytid til deg og din familie.
Juleklem fra Sigrund

Anonym sa...

Hi Maya
I just can't beleive I've won your fantastic advent calender # 23,
thank you thank you thank you.
hugs
Sandra (craftynan)

jolanda sa...

Thank you so much Maya for these wonderful gifts every day! I would like to wish you a very merry christmas and a very good 2011.
Hopefully this last candy is my lucky one... still keeping my fingers crossed!!
hugs, jolanda

Gro sa...

De er jo bare så flotte og koselige alle sammen! :)

God jul til deg!

Klem Gro.

Cecilie sa...

For ein fantastisk julekalender, en av dei aller beste. Har kost meg så masse med den, enda eg ikkje har vunne. Krysserfingrane for at eg kanskje kan vere den heldige i måra. God jul og eit godt og kreativt nytt år.

Ane sa...

Nydelig kalender du har laget! Og takk for muligheten å vinne :)
Vil ønske deg en riktig god jul!!
juleklemmer fra Ane!

Aina sa...

For en fantastik flott kalender dette har vært. Jeg synes det er koselig bare å se på de forskjellige hver dag. Så en er ikke nødt til å vinne :) Kos deg masse i julen!

Stor juleklem fra Aina :)

Alina sa...

Merry Christmas, Maya!
Hugs, Alina

Regina sa...

hello, Maya

thanks for your wonderful julkalender!

I wish you and your family a wonderful Chrismas!

hugs Regina

Anonym sa...

Hei!
Tusen takk for en flott julekalender!
Mvh
Gunvor E

MarieL sa...

Thank you Maya for showing us all the beautiful card boxes you made. They are absolutely stunning.
My beautiful price has arrived and I love it. It is gorgeous and thank you for the stamps.

I am wishing you God Jul

Hugs ... Marie

Grethe sa...

Det var en flott "bokserie" takker for en spesiell adventskalender. GOD JUL til deg!

Bodil sa...

Dette har vært en fantastisk flott og spennende kalender.

Ønsker deg og dine en riktig God Jul.

Aud sa...

Det har vært kjempekoselig å følge den nydelige adventskalenderen din, Maya! Tusen takk!

Ønsker deg ei riktig god jul!♥

Klem,
Aud

Maritha sa...

Det har varit ett sant nöje att få följa din fina kalender vännen!!
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR TILL DEJ!!!

Kram kram

Hege-Annie Simonsen sa...

Riktig god jul! Og akk for spenning med julekalenderen din!!

Bedre dag-etter-dag reklame for herlige hänglar-stempler passende til julekort, finnes neppe!! :)

Klem :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg