søndag 5. desember 2010

hÄnglar Advent Calendar # 5

Heisann, heisann :)
Først idag har jeg trekt en ny vinner av luke #1.
Synes det er trist, men har ventet i 3 dager og ikke hørt noe,
så da trekker jeg en ny vinner!

Det er viktig å følge med,
for jeg har ikke mulighet til å komme i kontakt med alle vinnerne.
Og hører jeg ikke noe, så trekker jeg nye vinnere...
****************
Hi there :)
First today i made the decision to redraw window #1.
I think it is sad, but i haven`t heard anything for 3 days,
so then i draw a new winner!

It is impotant to look in here every day,
because if i can`t get in touch with you and i don`t hear anything from you,
i will redraw...
~***~

Så den nye vinneren av luke #1
(se lengre ned for den boken ;) ) ble;
************
So the new winner of window #1
(scroll down to see book #1 ;) ) is;

NR; 37 Mette Hvistendal

Send meg adressen din til meg på mail,
så kommer bok #1 i posten til deg :)

~***~

Jeg har trekt en vinner av luke #4 med Random.org,
og den heldige ble:
*********************
I have used Random.org to draw a winner for window #4
and the lucky person to recive book nr 4 is;

~***~

NR 1; Marie L

~***~

Gratulerer!!
Send meg adressen din til meg på mail,
den finner du under contact øverst på siden :)
****************
Congrats!!
Please send me you`re adress on mail,
my mail adresse is under contact at the top of the blog :)

~*~


Da er det klart for luke #5
Og slik ser den ut :)
**************
Then it is time for window #5
And this is how it looks like :)









Ha en strålende dag,
og lykke til :)
Klem fra Maya
***************
Have a wonderful day,
and good luck :)
Hugs from Maya

THIS CANDY IS CLOSED!!!
Og vinneren har tatt kontakt :)
And the prize is claimed :)

34 kommentarer:

Mia sa...

En nydelig bok i dag også :) Ønsker Maya, og alle som leser her inne en god 2. søndag i advent.

Mia

Ida sa...

God morgen!
Jeg slenger meg med idag også!
Ha en fin søndag!:)

Diana Louwerens sa...

Another beautiful book, love your creativity

Anne sa...

Fantastisk flott i dag også!

Riktig god 2. søndag i advent til deg og alle leserne :-)

Klem :-)

Trine sa...

Så nyyyyydelig fargelegging, Maya! Du er fantastisk flink og generøs :o) TAKK!

Lakrisstang sa...

Blir med i dag, også........ disse bøkene er bare SÅ nydelige. Har ikke sett denne gutten så ofte.... kjempeskjønn.
Ha en flott søndag!!
Bente

angelique (anlou) sa...

this book is so amazing
the image is adorable and perfectly colored
congrats to the winner and the redraw winner too
thank you maya for this chance to win
enjoy your sunday
hugs angelique

Jane.D sa...

Trevlig 2:a advent! Dina adventskalenderböcker är helt underbara!

Turid sa...

Ny lekker luke i kalenderen din! Øsnker deg en fin 2.søndag i advent.
Hilsen Turid :)

sandra sa...

Absolutely amazing!
Love it!
Hugs!
Sandra!

Veronique sa...

Kjempe nydelig bok du har laget :)

Du lager utrolig masse fint :)

Ha en fin 2.advent!

RitaK sa...

Blir med i dag også, selv om jeg har det veldig travelt med å bake pepperkaker i dag ;-)

Rønnaug S. sa...

Heisann. Oppdaga plutselig hva du holder på med i adventstida. Noe så nydelig! Klart jeg vil henge meg med på dette.

Tusenn takk for inspirasjonen. Nå går jeg ut på luftetur med gubben min, men seinere i dag må jeg nok sette meg ned å lage noe ... :)

Ellen Karin sa...

2. søndag i advent! Kos deg masse Maya - og alle andre.

Den 5. boken i rekken er nydelig, som alle de foregående. :)

Bodil sa...

Nydelig bok :)
Ønsker deg en fin 2.søndag i advent :)

gerdsf sa...

Flott bok i dag også.Disse er virkelig fine :D

-Gerd

Caroline sa...

Så utrolig fin julekalender!! Denne må jeg prøve meg på. :) Lykke til alle sammen!!

Sol sa...

Gratulerer til Mette og Marie! Å God Jul til dere!
Tusen Takk for sjangsen enda en gang! Dette er SÅÅÅÅÅÅ Spennende! Å kalenderen din er så fin Maya! Nydelig Fargelagt enda eng gang.. Og Brun fargen er så fin og "varm" Herlig skyggelegging enda en gang... Jeg må nok øve mere ja... :o)

Jilli sa...

Another gorgeous book, keeping fingers crossed i'm lucky this time

Jilli sa...

Another gorgeous book, keeping fingers crossed i'm lucky this time. Hugs Jillix

Britt-Marie sa...

Jag fortsätter hoppas på turen att få vinna en av dina fina böcker!//Britt-Marie

Mette Hvistendal sa...

god advent til dig og igen en smuk bog

klem mette

Anneke sa...

Oh, this is again a gorgeous book, I'll keep my fingers crossed.
Greetings Anneke

Pinklady 68 sa...

Nydelig bok idag også! Prøver lykke igjen:-)
Ha en fin 2.søndag i advent! Klem Laila.

annes paperfun sa...

Nydelig,Maya!!!

Maritha sa...

Lika fin som dom andra....fattar inte hur du har orkat pyssla till alla!! =)

Kram Maritha

Petra/Paradise sa...

Underbart liten söt bok som alla dina böcker so far!!! Jättefin!
Håller alla mina tummar och tår denna gången :D

KRAMISAR Petra

Catrin/Lillstrumpa sa...

Verkligen underbara böcker!

Anonym sa...

Då prøver eg på nytt :)))
Ønsker alle ein fin kveld

Klem Lise

Anonym sa...

Tusen takk for masse inspirasjon! Du er så utrolig dyktig. Ha en flott 2. søndag i advent
Gunvor

Anne Gerd sa...

Prøver meg igjen på disse flotte "bøkene" dine:o)
Go advent søndag.

feeclochette sa...

I love your creative work
Tinckerbell

Jayne sa...

Det altså en fantastisk ide.... kigger med hver morgen. det som at være barn igen.. tak fordi du har lavet sådan en fin julekalender..

jayne

mettepip sa...

Utrolig lekkert igjen Maya!
Må prøve lykken i dag igjen jeg;)
Stor klem fra
Mette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg