mandag 20. desember 2010

hÄnglar Advent Calendar # 20

Tusen tusen takk til alle dere som tar dere tid til å legge igjen kommentarer!
De varmer langt inni hjerterota :)

Jeg har trekt en vinner av luke #19 med Random.org,
og den heldige ble:
*********************
Thank you so much to all of you who takes the time to leave a comment!
They warms my heart :)

I have used Random.org to draw a winner for window #19
and the lucky person to recive book nr 19 is;

~***~

Nr.45; Turid
~***~

Gratulerer!!
Send meg adressen din til meg på mail,
den finner du under contact øverst på siden :)
****************
Congrats!!
Please send me you`re adress on mail,
my mail adresse is under contact at the top of the blog :)

~*~


Da er det klart for luke #20
Og slik ser den ut :)
**************
Then it is time for window #20
And this is how it looks like :)






Lykke til!
Klem fra Maya :)
************
Good luck!
Hugs from Maya :)

THIS CANDY IS CLOSED!!!
Og vinneren har tatt kontakt :)
And the winner has claimed the prize :)



20 kommentarer:

Helle sa...

Førstemann i dag til å kommentere..
Betyr det lykke kanskje,for jeg gir meg ikke,ei heller miste motet!
Gratulerer til Turid,og takk enda en gang til deg Maya!!

♥ Helle ♥

Wenche sa...

Titt tei, Maya!! De er så nydelige de gamle hÄnglarmotivene og passer jo perfekt til å fargelegges i bruntoner. Lekkert malt, Maya!!!
Go'e juleklemmer, Wenche :0)

Debbie Pamment sa...

These must have taken you ages - and each and everyone is just FABULOUS!
xXx

Karin sa...

Prøver meg i dag jeg også (",)
Juleklem fra Karin

Petra/Paradise sa...

Jag hoppas fortfarande på tur och att jag varit tillräckligt snäll i år så jag får något i tomtens säck :)

BOken är bedårande som vanligt!!

Klem Petra

mettepip sa...

Prøver meg i dag igjen;) Hadde vært veldig moro å fått sett denne flotte her IRL!
Ha en flott siste uke i advent!
klem fra
Mette

Gina sa...

Gratulerer Turid! :)
Jeg får prøve meg på nytt jeg også, den er jo så utrolig fin :)
Ha en herlig førjulsdag!
KLem

Anonym sa...

Hi Maya
thanks for the chance. Loved your box you made yesterday.
hugs
Sandra (craftynan)

Turid sa...

HUUUUUUUUUUUUUURRAAAAAAAAAAAAAAA!! Jammen var det mitt navn som ble plukket ut i dag! Jeg danser av glede! :o)
Iler inn og sender adressa mi!
Tuuuusen takk til deg Maya som har laga denne spennende adventstiden!
Klem Turid

Bodil sa...

Nydelig motiv på dagens luke også :)
klem :)

Anonym sa...

Hei!
Sukk, så søtt motiv. Nydelig fargelagt som vanlig:0)
Gunvor E

Eline sa...

Hei.Maya.
Nydelig som alltid. Du har virkelig lagt mye jobb i denne kalenderen. Tusen takk for all inspirasjon.
Klem

Janne-Lise sa...

Dette er jo en aldeles lekker kalender :) Jeg beundrer måten du har laget lukene på og hvordan du har fargelagt :)
Takk for masse inspirasjon

Hilsen Janne-Lise

celia sa...

Ik hoop dat nr 75 me dit keer geluk zal brengen ;-)
Hartelijke dank voor deze kans!!!
Heel veel liefs,Celia.

Anne sa...

Må bare gjenta meg selv, dette er den flotteste og søteste julekalenderen ever! ♥ Håper på hell i dag :-)

Ha en kjempefin førjulsmandag!

Klem :-)

Ellen-Karin sa...

Nydelig malt. I ugangspunktet trodde jeg aldri at brunt kunne bli så pent. Ha en god ettermiddag.

Winnie sa...

Trekker ett nytt lodd idag igjen jeg. Nydelig motiv og som en annen sa det floteste og søteste julekalender, alltid like spennende å se hvem som har vunnet.

Maritha sa...

LIka fin som alla andra vännen!! =) är fortf impad över hur du fått till alla......helt makalöst gjort

Kram kram

angelique (anlou) sa...

oh my sweetie
this is such a cute stamp
i just love the book
congrats to the winner
and thank you maya for the chance
hugs angelique

Anne Liv S sa...

Du er til stor inspirasjon for mange Maya =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg