torsdag 9. desember 2010

hÄnglar Advent Calendar # 9

Dere er bare så fantastisk herlige,
tusen takk for att dere gjør denne adventskalenderen så utrolig morsom!!
Jeg har trekt en vinner av luke #8 med Random.org,
og den heldige ble:
*********************
You are just wonderful,
thank you so much for making this Advent calendar so much fun!!

I have used Random.org to draw a winner for window #8
and the lucky person to recive book nr 8 is;

~***~

Nr. 75; Randi WS

~***~

Gratulerer!!
Send meg adressen din til meg på mail,
den finner du under contact øverst på siden :)
****************
Congrats!!
Please send me you`re adress on mail,
my mail adresse is under contact at the top of the blog :)

~*~


Da er det klart for luke #9
Og slik ser den ut :)
**************
Then it is time for window #9
And this is how it looks like :)








Skikkelig gromming idag :)

Legg inn navnet ditt i Mr. Linky og du er med i kalender trekningen :)
Har du ikke blogg, bruk min blogg adresse!

Og ikke glem TPS Mollie Mittens candy`n min da ;)

Klem fra Maya
*********************
A real cutie pie today :)

Put you`re name in Mr. Linky and you are in the draw :)
Don`t have a blog, then use my blog url!

And don`t forget my TPS Mollie Mittens candy ;)

Hugs from Maya

THIS CANDY IS CLOSED!!
Og vinneren har tatt kontakt :)
And the winner has claimed the prize :)


33 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Jag provar lyckan igen, superfin bok...

maska sa...

Så flotte bøker. Prøver lykken jeg også. :)

-Sanna- sa...

Ja, nå krysser jeg ikke bare fingrene, men også beina snart !!

Trine sa...

Goooood torsdag!!! Fortsetter runden min i bloggen din (i perioder har jeg ikke kikket innom i det hele tatt, så jeg har myyyyye å ta igjen), og i dag kikket jeg bl.a. på alle de lekre veskene du har laget :o) Du har virkelig god fantasi, snuppa! Ha en nydelig dag! Klem

Anne sa...

Utrolig flott i dag også, dette er definitivt den kuleste julekalenderen jeg har sett :-)

Ha en kjempefin dag!

Klem :-)

fie & Co sa...

Hvor er det en dejlig blog du har her skal jeg love for! Jeg skal straks have dig sat på min blog liste;0)
Glæder mig til at komme tilbage igen!
Knus Sofie

Ellen-Karin sa...

Det er en stor glede å få være med.
Kortene er sååååå nydelige.

Nina sa...

Tjolahopp, Mayamor :)
Jeg prøver igjen, for jeg VIL ha en sånn bok *ler*

Ikke tenk på at jeg ikke får tak i deg, ikke noe viktig!! Men jeg prøver igjen på søndag, i mellom matpausene :)

Ha en fin dag, og prøv å få slappet av litt før jul også da, og ikke stress. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves vettu :)

Stooor go`kos fra Nina.

Sol sa...

Herlig!!! Nydelig Motiv og Nydelig malt! Papirene du har brukt til denn kalenderen er Lekre! Tusen Takk enda en gang! :o)

Anonym sa...

Fantastiske flotte kort. Nydelig fargelagt.

Jilli sa...

Good Morning Maya, yet again another truly delightful box. Keeping fingers crossed that i'm lucky at some point cos i NEED one of these LOL! Hugs Jillix

Turid sa...

Ny dag med ny sjanse - og jeg er takknemling for at jeg får være med. Lekker luke du har laga i dag også. Tror jeg driver å forelsker meg i Hänglar-stempler jeg :o)
Ha en fin dag!
Klem Turid

Lakrisstang sa...

Lekker bok i dag, også!!!! <3 <3 <3

Ny dag med ny sjanse - og jeg er takknemling for at jeg får være med. Ha en flott vinterdag!!
Bente

Lau W sa...

Oh a beauty again ! Lovely !
xxx

mettepip sa...

Legger inn et "lodd" i dag også jeg på nok en lekker adventsgave!
Stor klem fra
Mette

angelique (anlou) sa...

what a amazing image
your book is stunning as always
thanks for the chance to win
it will be my fisrt hAgler and stAngler stamp, pick me, LOL
hugs angelique

Yvonne sa...

Vakker! Nå går jeg bare og ønsker at det skal komme noen nye hänglarstempler snart, i samme stil som disse.
Ha en flott dag!
Klem

Dicky sa...

My absolute favourite this far. How nice of you to do this, they're all so beautiful

❤ Kaia sa...

Denne var rålekker, DEN OG....
Klem fra Kaia

Unnis Hobbyrom sa...

Aldeles nyyydelig :)

Elisabeth sa...

Jeg prøver igjen- Dette er så spennende og koselig.

annkan sa...

Så himla sött!
Din färgläggning är utöver det vanliga!!

Kram på dig.

HEGE IREN sa...

HEI MAYA. FIN KALENDER DU HAR. ALLTID KOSELIG Å KIKKE INNOM BLOGGEN DIN. ER DER OFTE. HA EN FIN FØRJULS TID. KLEM HEGE IREN

Maritha sa...

Det här kan man ju inte sluta vara med i....=) SÅÅÅÅ kul och såååå fina målningar!!!

Kram Maritha

Anonym sa...

Hi Maya
just love this little fella.
hugs
Sandra (craftynan)

Hege sa...

Jeg gir meg ikke, Maya... Prøver lykken igjen i dag. Virkelig morsomt at du har satt igang denne kalenderen- og for en jobb du har hatt!!!! Den ene boka vakrere enn den andre!

Klem Hege

Randi WS sa...

Hæ? Vant æ?? Virkelig??
Wuhuuuuu!!! NU ble æ gla!!
Æ må være dagens heldigste person, gjett om æ gler mæ tel å motta den nyydelige boka di!!! ;D

Klæmma, Randi WS ;)

Nina Macaulay sa...

Lekkert! Nydelig malt også.
Jeg prøver min lykke og krysse fingerene.

God kveld Nina x

Anonym sa...

Igjenn.. Helt nydelig :))))

Klem Lise

Jacqueline (Sjakkie) sa...

What a beautiful creations have you made this week Maya, super!
Hugs Jacqueline

Maja sa...

Wow, what a great idea for Advent calendar.

Rosa sa...

Ryktet har gått om dine fantastiske bøker, så no hiv eg meg med i konkurransen, eg òg! :)

Hege sa...

Jeg gir meg ikke... Igjen en vakker bok med et vakkert motiv fra deg Maya!

Klem Hege

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg