fredag 17. desember 2010

hÄnglar Advent Calendar # 17

Ei uke igjen av moroa :)
Og her kommer dagens luke og vinner!
Jeg har trekt en vinner av luke #16 med Random.org,
og den heldige ble:
*********************
One week of this fun :)
And here is todays window and winner!

I have used Random.org to draw a winner for window #16
and the lucky person to recive book nr 16 is;

~***~


~***~

Gratulerer!!
Send meg adressen din til meg på mail,
den finner du under contact øverst på siden :)
****************
Congrats!!
Please send me you`re adress on mail,
my mail adresse is under contact at the top of the blog :)

~*~


Da er det klart for luke #17
Og slik ser den ut :)
**************
Then it is time for window #17
And this is how it looks like :)





Tusen takk til dere alle for søte kommentarer!
Klemmer fra Maya :)
****************
Thank you so much for all you`re sweet comments!
Hugs from Maya :)

THIS CANDY IS CLOSED!!!
Og vinneren har tatt kontakt :)
And the winner has claimed the prize:)

24 kommentarer:

Nina sa...

God morgen, Mayamor :)

Prøver lykken igjen da, denne SKAL jeg ha *fnis*

Ha en super fredag!!
Klem fra Nina.

Debbie Pamment sa...

Another BEAUTIFUL job!
xXx

Inger sa...

Morn!! Idag er det min lykkedag:-) God helg!

angelique (anlou) sa...

this is again such a cutie
congrats to yesterdays winner
and maya thank you so much for a chance to win
hugs angelique

Gunn sa...

God fredagsmorgen :)
Prøver lykken i dag jeg. En fantastisk flott jobb du har lagt ned i dette arbeidet.
Klem

Ellen-Karin sa...

Så fint at du tar deg tid til oss. Hver dag er en glede og spenende.
Ha en god dag.

Ellen-Karen sa...

For ent å rette på det når jeg har stavet feil ord. Av og til går det for fort.
Igjen tusen takk for de vakre kortene du lager.

Eline sa...

Hei.
Prøver lykken igjen jeg =D.
Tusen takk for all inspirasjon.

Anita T sa...

En ny dag - en ny mulighet til å vinne en av dine flotte gaver!
Tusen takk for at vi som ikke har egen blogg også får mulighet til å delta. Ha en fin dag!

Cecilie sa...

For en fantastisk julekalender du har laga, imponert. Prøver lykken igjen i dag, og krysser fingrane.

Maritha sa...

Jag ger inte upp,man kan ju ha tur 2 ggr har jag hört!!! =)

Kram Maritha

Helle sa...

Superflott igjen fra deg!
Gir meg ikke,men sitter her i spenning med fingrene krysset!

Ønsker deg og dine ei flott førjuls-helg!
-Helle-

Sol sa...

Herlig Fargelegging igjen!
Har falt helt for den nydelige puncheren du bruker! Lekkert!
Motivet er suuuupert! :o)

Hobbykroken sa...

For en herlig julekalender du har. Prøver lykken i dag og jeg.....



Ann Kristin

annkan sa...

Superläcker! Den stämpeln är så fin och används gärna här hemma. :-)

Tammi sa...

Beautiful, she's one of my favorites.

Turid sa...

Endelig fredag! Var innom å fikk trekke et lodd i dag også. Tusen takk! Ønsker deg en god fredagskveld.
Hilsen Turid :)

mettepip sa...

Prøver meg i dag igjen jeg Maya, lykken må vel stå den kjekke bi en dag;) Vakkert er dette også!
Ønsker deg en flott fredag!
klem fra
Mette

Pinklady 68 sa...

Utrolig nydelig denne også Maya!
Bare så herlige disse motivene og flott malt!! Prøver lykken idag også:-)
Ha en fin kveld og god adventshelg!
Klem Laila.

lisbeth sa...

Prøver lykken i dag også, med stort håp om at denne lander i min postkasse etterhvert

Christine sa...

merci beaucoup de nous donner une chance de gagner une de tes magnifiques réalisations.
Je suis admirative devant toutes tes réas.

Bises
Christine

Anne sa...

Nok en flott "luke", kanskje jeg har hellet med meg i dag? :-)

Ha en flott fredagskveld!

Klem :-)

Anne Gerd sa...

Prøver lykken nok en gang - nydelig!

Gunn Helen sa...

Hei..

Ja, nå er det snart jul... :) Skulle gjerne ha vunnet en av dine flotte kalender luker, så jeg melder meg på nå også.

Ha en fin helg :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg