onsdag 15. desember 2010

Guest Designer; My Scrapbook Nook # 3

Jeg har igjen boltret meg i kitet jeg fikk ifra My Scrapbook Nook :)
Det var fyllt opp med lekre papirer fra MME - Holly Jolly serien,
så det er ikke vanskelig å bli jule inspirert!
**************************
I have again played with the kit i got from My Scrapbook Nook :)
It was filled with gorgeous papers from MME - Holly Jolly collection,
so the christmas inspiration came easy!


Jeg prøver å lage mine egne julegave lapper, hvert år.
Og jeg kommer nok i mål i år også ;)
********************
I try to make my own gift tags, every year.
And propably i will manage to get them done in time this year to ;)


Her er tre av dem :)
********************
Here is three of my gift tags :)


En bedre titt på den ene av dem.
Alt jeg har brukt her, utenom perlen og kartongen, fantes i pakken!
*****************
A better look at one of them.
The pearl and the cardstock i had, but the rest is from the kit!


Inni så ser gavelappene slik ut :)
Med stempler fra Stempelglede.
*********************
Inside the gift tags looks like this :)
With stamps from Stempelglede.





Ha en kreativ og flott onsdag!
Klem fra Maya :)
*******************
Have a wonderful and creative Wednesday!
Hugs from Maya :)

Recipe:
Size: 11*11 cm
Ink:Archival ink - Coffe
Distress ink pads
Stamps: Stempelglede - Engler i julenatt
Papers: Bazzill - Cardstock
DP: MME - Holly Jolly Jolly Old St. Nick, Holly Jolly Winter Branches
Tools: Spellbinders - Lacey circle, circle
Glimmer mist chalk - white
Embellies: Stickles glitter glue, pearl,
My Scrapbook Nook - Snowflake, Mønsterpapir/DP, alphabeth stickers

24 kommentarer:

Maria Therese sa...

Nydelige pakkelapper!!!

Janne-Lise sa...

Så flott disse var og for en bragd å klare å lage pakkelapper hvert år. Det står det respekt av :)

Takk for inspirasjon :) Jeg må huske på dette til neste år :)

god onsdag :)
klem fra Janne-Lise

annkan sa...

Men vilka fina adresslappar!
Dessa kommer garanterat att bli beundrade. :-)

Knerten sa...

Wow, dette var forseggjort ! Nydelige pakkelapper, Maya !

Lau W sa...

Wouah ! superb tags, you're busy my friend ! :-))
xxx

Turid sa...

Åh! Så lekre julepakkelapper :)
Takk for at du deler og inspirerer.
Klem Turid :)

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelige pakkelapper du har laget!!!

HegeT sa...

Åååå, så lekre...!!!...
Elegante og "rene" uten for mye dill og dall.....
Blir nok et hermeobjekt
dette....;-)

onsdagsklem
HegeT

Regina sa...

Wow! What a fantastic idea - you are just so clever!! I love the dimension on these tags! I enjoy your creativity. Thanks for sharing!
Regina

Unknown sa...

Underbart fina etiketter du gjort, bara de är ju en fin julklapp i sig.

Kram Ingela

Riet sa...

This is so gorgeous Maya.

Hugs Riet.x

Eline sa...

Flotte pakkelapper. Så greit å lage alle over samme layout. De ble flotte, Maya. Jeg jammen herme .. Ikke noen grunn til å lage forskjellige.. Da rekker jeg vel pakkelapper på alle de som skal til familien =D
Ha en flott kveld

Lisbet sa...

Nydelige pakke lapper du har laget.
Flotte mønsterpapirer du har brukt og ikke minst den fine spelbindersdiesen:-)

angelique (anlou) sa...

oh my maya
these are so fabulous sweetie
thanks for next years ideas
hugs angelique

hania739 sa...

Cudne karteczki!!! Pozdrawiam

Bettina L. sa...

De pakkelappene var bare nydelige:) Må kjøpe meg den diesen etterhvert jeg også tror jeg;)

Tammi sa...

These are wonderful, pretty tags! You've been super busy! xx

Gro sa...

Så søte disse var! :)

Gro

Christine Schärfer sa...

Verkligen fina julklappsetiketter. Vilken omsorg du har lagd ner. Det gör det extra roligt för mottagare. Lyckans ost(ar).

Kram
Christine S

Anonym sa...

Hi Maya
love your gift tags
hugs
Sandra (craftynan)

Anonym sa...

Hi Maya
love your gift tags
hugs
Sandra (craftynan)

petra/paradise sa...

Superläckra tags!!
Snyggt dekorerade med spellbindern runt om och snöflingan :D

Kramis Petra

Sigrun sa...

Kjempefine merkelapper. :O)

Sol sa...

Nyyyyydelige Tagèr! Herlige farger og Nydelige papirer!... Disse var virkelige flotte!!! :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg