tirsdag 7. desember 2010

Tickled Pink Stamps Monthly challenge # 8

Heisann, jeg er tilbake med kortet mitt til
Dette er den siste TPS monthly, på nyåret starter vi opp med en helt ny utfordringsblogg!
Den finner du link til i sidebaren, og sjekk den ut,
for der er det utrolig masse godis du ikke vil gå glipp av ;)
****************
Hello, i am back with my card for
This is the last TPS monthly challenge, in the new year we launge a new challenge blog!
You can find the link to it in my sidebar, and check it out,
because there is so much candy there, you don`t want to miss it ;)





Og slik ble mitt kort etter skissen :)
Med herlige Molli Mittens i sin fineste julekjole!
******************
And here is my take on the sketch :)
With adorable Mollie Mittens in her finest christmas dress!


Fargelagt med ProMarkere, og hatt på enorme mengder glitter!
Det skal jo glitre litt til jul ;)
Perler er det også massevis av på dette kortet!
******************
Colored with ProMarkers, and i have added lots and lots of glitter!
It is supposed to sparkle in the christmas time ;)
There are also alot of pearls on this card!


Innsiden er som utsiden, med massevis av herlige lag, og pynt :)
(Det veier litt dette kortet *ler*)
******************
Inside is also decorated, with lots of layers and embellish :)
(It weighs a little this card *giggle*)


Fantastiske Kellie, eier av TPS har sponset meg med ett ekstra stempel av denne nydelige frøkna :)
Så om du har lyst på henne,
så skriv inn navnet ditt i Mr. Linky :)
Mr. Random vil trekke en vinner den 10 desember klokken 8 (norsk tid!)

Ha en strålende tirsdag,
klem fra Maya :)
********************
Amazing Kellie, the owner of TPS has given me a extra stamp of this cutie pie :)
So if you want her,
put you`re name in Mr. Linky :)
And Mr. Random will draw a winner on the 10th of December 8 in the morning
(norwegian time!)

Have a wonderful Tuesday,
hugs from Maya :)

THIS CANDY IS CLOSED!!!

 


Recipe:
Size: 15*15 cm
Ink: Adirondack - Espresso
Archival ink - Coffe
Distress ink pads
Stamps: TPS - Mollie Mittens christmas (Rubber)
Mollie Mittens christmas (digi)
Holiday text kit
Papers: Bazzill - Cardstock
DP: Poppy Design - Tradisjon Vinterdag, Tradisjon Snøfall, Tradisjon Julenatt
Tools: Spellbinders - Lacey circle, circle
Letraset - ProMarker, Cartridge paper
Embellies: Stickles glitter glue, Sugar glitter lily white, pearls, ribbon,

36 kommentarer:

Gro sa...

Så lekkert kort du har laget, nydelige farger du har brukt. :)

Monica sa...

Herlig kort!

Anita T sa...

Hei. Kjempefint kort - som alltid fra deg! Skulle gjerne vunnet det fine stemplet, så jeg venter spent på trekningen. Ha en fortsatt fin dag!

Mette Hvistendal sa...

hej maya det er et dejligt kort du har lavet, det jeg best kan lide ved din stil er den ro der er over de ting du laver.

kram

Bodil sa...

Så nydelig kort, kjempefine farger og et utrolig søtt stempel. Helt i min bane :)
klem :)

Helle sa...

Kjempeflott kort og et nydelig stempel c",)
Krysser fingrene....

-Helle-

Riet sa...

So wonderful card Maya,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

hugs Riet.x

Petra/Paradise sa...

Kortet är HUR FINT SOM HELST!!
Älskar de krisiga, läckra färgerna och de söta detaljerna för att inte prata om det bedårande motivet!!
Fint dekorerat inuti kortet också! :D

Kram Petra

Anne Gerd sa...

Nydelig kort & kalender bok:o)

❤ Kaia sa...

For ett lekkert kort Maya, og ett nydelig fargelagt motiv OMG.....
Du er sååå flink.
Klem fra kaia

Anonym sa...

Hi Maya
love your card, so pretty.
hugs
Sandra (craftynan)

Turid sa...

Nytt lekkert kort fra deg! Blir alldeles stum av beundring over alt du tryller frem! Utfordringsblogger er spennende, og jeg iler inn ;)
Ville bare legge igjen et spor etter meg her først! Takk for at du deler og inspirerer!
Hilsen Turid

Randi WS sa...

Åh for et herlig kort! Og for et nydelig motiv - sånn ønsker jeg meg!!! Thi hi ;)

Klemmer, Randi WS

Chris_P sa...

Jättegulligt kort!! Detta kan man ju inte missa :-)

-Sanna- sa...

Det er jo julaften allerede her i bloggen din.....

Astrid sa...

Et fantastisk flott kort!! Så nydelige farger og detaljer.
Og det stempelet er jo så nydelig:-))
Tusen takk for muligheten.

Klem Astrid

Hege-Annie Simonsen sa...

Så herlig flott kort, Maya! :)
Søtt stempel. Nydelige farger og pynt - delikat hele veen, som alltid på dine skjønne kort.

Kos deg masse i adventstida!
Klem, Hege

MarieL sa...

What a pretty card, Maya and I love the beautiful designer papers that you always use. Such pretty soft colors.

Lene Aase sa...

Så lekkert kort Mayamor:) Nydelig med lag på lag og masse glitter og for et herlig stempel!!!
Ha en finfin uke:)
Klemmer:)

Anja´s kortkreasjoner sa...

WOW, lovelovelove it :) sååå lekkert! Elsker motivet og de herlige arkene og all glitteret du har brukt =)
Klem, Anja

Joan sa...

Flot, flot kort i de skønneste farver. Jeg bliver imponeret hver gang jeg kikker forbi din blog :)

Eva Gro sa...

Utrolig lekkert kort, Super fargelegging som vanlig:-)

craftimamma sa...

This is beautiful Maya as are all of your creations. That's such a cute little kitten and your colouring is superb. I love the delicate blues on the background papers.

Hugs
Lesley Xx

Dorte sa...

Nydeligt som altid. Lyst på denne lille sweetie? Det er da bare fornavnet. Krydser fingre.
klem Dorte

Sol sa...

Nydelig kort! og igjen... Nydelig Fargelagt... Tror jeg må begynne å tenke hardt på disse tusjene... Blir jo så flott resultat! Har Nettopp fått mine spellbinder dies... som denne... De ER bare Nydelige! Og lekkert ble det med alle perlene! Flott med alle panelene også... Å ja... Det ses at kortet veier mye... -Arbeidet resulterer i vekt! :o)

Anne Liv S sa...

Nydelig som alltid!

Rønnaug S. sa...

Helt nydelig kort. Klart jeg stiller meg i køen å håper å vinne. En sånn katt kan selv ikke gubbeluren min være i mot ;).

♥ Kristy Woods ♥ sa...

This is sooo adorable Maya! You have done a fab job.
Kristy xo

Amy sa...

Super cute card Maya... Mollie looks fab all decked out in blue! :)

Lill Kristin Berg sa...

Du er virkelig en stor inspirator med kortan dine. E bare helt målløs.
Ha en fortsatt fin dag

Trine sa...

For en utrolig skjønn kattepus :o) Kortet er (som alltid) skikkelig gjennomført og nydelig! Du er så flink til å ha en 100% gjennomført stil. Adventsklem

Sigrund sa...

Hvem vil ikke vinne en så søt liten frøken ? Jeg vil gjerne.
Klem.

Hege sa...

Nydelig, Maya! Går liksom litt tom for superlativer om dagen- hver eneste adventsbok er fantastisk flott! Jeg vil vinne!!!

Klem Hege

Elisabeth sa...

Å for en nydelig kattepus. Heldig er den som får denne. Nydelig kort også. Så snill du er som gir meg så masse inspirasjon.
Klem fra Elisabeth

Cecilie sa...

Så fint kort, og kjempe artig med bloggadventskalender :-)

swimzy sa...

åhh så utrolig flink du er:) utrolig nydelige kort :)
klem fra siv anita, swimzy

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg