lørdag 4. desember 2010

hÄnglar Advent Calendar # 4

Velkommen til dag # 4 i min kalender :)
Så moro att så mange vil være med!!
Jeg har trekt en vinner av luke #3 med Random.org,
og den heldige ble:
*********************
Welcome to day # 4 at my Advent calendar :)
So much fun that so many wants to participate!!

I have used Random.org to draw a winner for window #3
and the lucky person to recive book nr 3 is;

~***~

Nr. 44; Mette S

~***~

Gratulerer!!
Send meg adressen din til meg på mail,
den finner du under contact øverst på siden :)
****************
Congrats!!
Please send me you`re adress on mail,
my mail adresse is under contact at the top of the blog :)

~*~


Da er det klart for luke #4
Og slik ser den ut :)
**************
Then it is time for window #4
And this is how it looks like :)








Ha en flotters lørdag,
klemmer fra Maya :)
******************
Have a wonderful Saturday,
hugs from Maya :)

THIS CANDY IS CLOSED!!!
Og vinneren har tatt kontakt :)
And the winner has claimed the prize :)


46 kommentarer:

MarieL sa...

I am the first one today. Well, that means I won't win again...oh no!!! I so would love to give one of your creations a good home here in the U.S.A.

-Sanna- sa...

Godt at det enda er mange trekninger igjen, for disse er jo så vakre...

Mette sa...

Like the others this is just beautiful. I love the vintage look and such a fantastic idea.

Hugs, Mette

Anonym sa...

Nydelig luke idag <3

Hilsen Marina

Aud sa...

Så flott adventskalender du har laget!
Synd at du slutter på DT til hÄnglar, men jeg forstår godt at det er på tide med litt endring. Har samme tanker selv om mine DT oppdrag, det kan bli litt mye av og til, man har jo et "vanlig liv" å leve utenom kort-verdnen også... *LOL*

Ha ei god helg!

Klem,
Aud

Tiina sa...

This calendar is so absolutely fabulous!!!!

Jane.D sa...

Helt underbar!

Mia sa...

Nok en nydelig bok. Koser meg hver morgen med denne kalenderen, kaffe og en liten prøvesmak på julebaksten.

Klem Mia

Carola / Calle sa...

Oj vilket stort arbete du har gjort till kalendern som är helt underbar.

Anonym sa...

Denne luken er like flott som dei andre ... bare til å dåne av ;)))
Ha en super dag....

Merete/Scrappeguri sa...

Denne like flott som de første lukene!
Ha en fin lørdag!

Anne sa...

Wow, heldig den som vinner denne også!

Ha en fin lørdag!

Klem :-)

RitaK sa...

Prøver i dag også jeg, som kjent kan man ikke vinne om man ikke deltar ;-)

Helle sa...

Gratulerer så masse til Mette S :)
Krysser fingre!

-Helle-

Camilla sa...

Åh!
Det är som Julafton varje dag hos dig Maya:)
Kram Camilla

Yvonne sa...

Nydelig denne og! Krysser fingre og tær for meg selv, tenk så moro å ha noe så lekkert stående som pynt på hobbyrommet!
Ha en flott dag!
Klem

annes paperfun sa...

Grattis til Mette.
Nok en nydelig "bok" eller dagens luke, Maya!
Nydelig motiv :o))
Ha en flott lørdag.
Klem Anne

Cazza sa...

Maya you are so talented! Thanks for the chance of winning :o)
xxx

Anonym sa...

Enda en fantastisk vakker bok du har laget! Jeg må innom her hver dag og håper jeg er den heldige som blir trukket ut en av dagene! Siden jeg ikke har blogg er det så lite jeg får vært med på av slike ting. En stor takk til deg som åpner for oss bloggløse også!!

Unni A

Turid sa...

Skikkelig koselige det stempelet du har brukt i dag :)
Har trekt meg et lodd.
Ha en fin lørdag!
klem Turid :)

Fnusan sa...

Vilken talang!!!

Anonym sa...

Hi Maya
would love to win this sweet girl image.
hugs
Sandra (craftynan)

Hege sa...

For en fantastisk kalender, Maya!!!Selvfølgelig vil jeg være med i trekningen av den!

Ønsker deg en fin og kald desember-lørdag!

Klem Hege

Carina sa...

Lkkelig er den som er heldig å bli trukket ut i denne vakre julekalenderen fra deg :) Utrolig vakkert!

Klem Carina ;)

Mette Hvistendal sa...

de er allesammen så superflotte, håber at der er en der kommer hjem til mig til jul

kram

angelique (anlou) sa...

congrats to the winner
and maya thanks for this chance hun
your creations is amazingly gorgeous, love the color
hugs angelique

Sol sa...

Nydelig igjen! Lekkert pyntet! Herlig Fargelegging! Jeg hiver meg på igjen! å krysser fingrene! :)

tanja sa...

I do love what you made with the hangler stamp
bbby tanja

Gunilla/Nilla sa...

Lika fin som dom andra. Tar en "lott" och hoppas på tur denna gången.

Ha en mysig helg.
Kram/Gunilla

Pinklady 68 sa...

En nydelig luke 4 også:-)
Ha en fin lørdag! Klem Laila.

Randi WS sa...

Kjempeherlig Maja!
Må si jeg beundrer deg som har klart å lage hele 24 av disse vakre eskene!!
Og så utrolig gøy å se stadig nye av disse vakre Hangler motivene :)

Klemmer, Randi WS ;)

Maritha sa...

Lika fint som alltid.....jag provar igen....=)

Kram Maritha

Veronique sa...

For en kjempe lekker kalender :)

Jilli sa...

Fingers crossed for today's little beauty! x

Randi Th. sa...

Så utrolig snilt av deg å gjøre dette Maya!!!
Du lager utrolig masse flott og er en "diamant" her inne i bloggverden!
Ha en fin kveld!
-klem-

Trine sa...

Ønsker deg en super lørdags kveld!!! Mange klemmer

Alina sa...

They are so awesome, Maya!
Hugs, Alina

gerdsf sa...

Kjempeartig å være med på en slik kalender på nettet. Utrolig flotte ting også :D

mvh
Gerd

Bodil sa...

Nydelig i dag også :)
klem :)

mettepip sa...

Oj, nå skvatt jeg når jeg så hvem gårsdagens vinner var, men dessverre ikke meg;) Prøver i dag igjen jeg da. Nydelig dette også Maya! Det er det jo alltid fra din hånd da!
Stor klem fra
Mette

Diana Louwerens sa...

Love the sweet hanglar girlie on the cover, must be a great story inside ;)

Anneke sa...

Thank you for another chance to win one of your gorgeous creations!
Greetings Anneke

Kathrine sa...

Prøver lykken igjen. Disse bøkene dine er jo rålekre!

Catrin (Lillstrumpa) sa...

Underbara böcker!

Ansi sa...

Gud så söta saker du gör!! Tittar inom imorgon igen...;O)
Kram

MarieL sa...

I can't believe it.... I won!!! Thank you so much Maya. I can't wait to see my gorgeous hAnglar girl. Thank you, thank you, thank you.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg